Sar's Kenia Experience

Takkenhakken.

Ook niet echt een boeiende dag. We hebben weer gras gemaaid, ’s morgens. Na de lunch reden we rond met de truck, op zoek naar boomtakken die de weg versperren. Dat gebeurt weleens, omdat de olifanten hier alles slopen. Deze takken moesten dan weggesleept of afgehakt worden. Een erg goeie bezigheid om je agressie kwijt te raken. Ik ben namelijk strontchagrijnig. Mijn keel doet megapijn en mijn lippen/mond ook nog steeds, waardoor ik nu al minstens twee weken niet normaal heb kunnen eten. Daarnaast doen we de helft van de tijd niets en kruipen de dagen voorbij. Ik begin nu echt af te tellen.

Tijdens het avondeten kwam Ken aangerend met de mededeling dat er buiten het kamp twee leeuwen gesignaleerd waren. We wisten niet hoe snel we in de truck moesten klimmen! Doodstil keken we naar de leeuwen die nog geen 10 meter van onze truck op de weg lagen. Supervet, want je moet veel geluk hebben om een leeuw te zien, zelfs op safari! Dit maakt de Big 5 bijna compleet…

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!