Sar's Kenia Experience

Wagdag.

Ohnee, mijn buik heeft serieuze issues.

Undecided
Toch zit er niets anders op dan die eeuwige stukjes toast met jam als ontbijt te eten. Het komt nu echt m’n neus uit! Na het ontbijt begonnen we met grasmaaien. Er zijn geulen langs de weg om het regenwater in goede banen te leiden, maar die geulen staan nu vol met planten. Weer lekker ouderwets met messen zwiepen dus!

Na de lunch voelde ik me echt niet goed (en moest ik 5 keer per uur naar de plee), dus ik bleef maar in het kamp. Na een uur kwamen de anderen ook terug. De rest van de dag bestond uit wachten. Op het avondeten en tot mijn buik weer normaal werd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!