Sar's Kenia Experience

Tja, wat valt hier nou over te zeggen...

Vannacht zijn we met zijn allen uitgegaan in Shakatak. Ik ging dit keer mee, want ik ben weer helemaal gezond. Men had ‘s middags nog wat alcohol gekocht, aangezien het oorspronkelijke plan weer tot in de kleine uurtjes liep. Daar kwam uiteindelijk niets van terecht.

Mijn avond begon met een poolwedstrijdje tegen Kat. Regel: als ik een bal pot drinkt Kat, als Kat een bal pot drinkt Kat. Resultaat: Kat al dronken voordat we Shakken gingen attacken. Het was allemaal erg gezellig dit keer; niemand heeft zich misdragen. In Shakatak hebben we met zijn allen de dansvloer onveilig gemaakt, tussen de oude (vieze, blanke) mannetjes met de jonge Keniaanse vermoedelijke prostituees. Om 1:00 uur namen we de truck naar huis. (Gratis vervoer.) Iedereen was toen al zo moe en bezweet dat er niets meer van doorfeesten terecht kwam.

De zondag was verder een chilldag. Ik heb mijn derde boek uitgelezen op het strand en ben met een paar meiden nog naar een winkeltje gegaan. Op het strand kwamen we nog parachutespringers tegen waar we even wat informatie aan hebben gevraagd. Het bleek duurder te zijn dan de 8000 shilling die ons was verteld, dus daar moeten we nog even achteraan. Als het niet te duur is, wordt skydiven mijn volgende avontuurlijke activiteit! Hopelijk eindigt dat niet in een teleurstelling, dit keer.

Na het eten wilden we een kampvuur, dus die moest gemaakt worden. Aan mij de taak, maar Kat wilde zichzelf eerst even bewijzen door de strijd met mij aan te gaan. Na haar vuurtje wat 3 minuten bleef branden maakte ik er eentje die de rest van de avond aan bleef. Ik denk dat ik gewonnen heb.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!