Sar's Kenia Experience

Weekendse Wodkannibalenverhalen.

Ja hoor, het was weer raak vannacht. Om 22:00 uur 's avonds vertrok iedereen behalve Joe en ik naar het strand en disco Shakatak, nadat ze zich natuurlijk hadden voorbereid met een drinkspel in het kamp. Dat was allemaal nog grappig, maar ik was blij dat ik niet mee ging met de toen al luidruchtige bus.

Na een uur of drie slaap kwamen de eerste mensen terug. Drama. Sally was straalbezopen en werd door George en Ellie naar haar bed gesleept. Dit ging echter niet makkelijk, want ze was kwaad op iedereen en scheldde erop los. Ondertussen wilde ze met rust gelaten worden, maar moest ze wel kotsen. Ik zal even kort samenvatten wat er is gebeurd. Sally heeft een halve emmer volgekotst en de rest door de kamer verspreid. Ze is tien keer in en uit bed gegaan, heeft op deuren gebonsd en mensen uitgescholden. Toen we haar uiteindelijk zover hadden gekregen om te gaan slapen, kroop ze in het bed van een ander en kotste daar ook nog even lekker de vloer onder. (Dit gebeurde allemaal in mijn kamer.) Ik ging op een gegeven moment maar uit bed, want Sally was hard aan het huilen en ik wilde weleens even weten wat er allemaal gebeurd was. Het bleek dat ze in Shakatak mensen in het gezicht had gespuugd en zwarte mensen had uitgescholden en naar hen had geroepen dat ze terug moesten gaan naar hun eigen land. (Right.) Ongelofelijk, hoe iemand radicaal kan veranderen met alcohol in haar lijf.

Nouja, ik heb de rest van de nacht niet echt meer kunnen slapen, want er kwamen steeds weer mensen binnendruppelen. Vervolgens vond James het leuk om met zijn bezopen kop 's ochtends vroeg onze kamerdeur er bijna uit te rammen. Lekker is dat, als je ziek in bed ligt. Vanochtend was het drama natuurlijk nog niet afgelopen, want Sally werd wakker en kon zich niets meer herinneren. Maarja, er stond wel een emmer kots naast haar bed en haar ogen waren helemaal uitgepuild. Ze raakte volledig overstuur, kon alleen nog maar huilen en boos zijn. Ik denk op zichzelf, omdat ze zich schaamt. Inmiddels is ze naar het ziekenhuis gebracht en daar zal ze de komende dagen nog wel moeten blijven.

Ik besloot vandaag maar mee te gaan naar het strand zodat ik daar in de buurt kon internetten. Ik heb al genoeg in het kamp gezeten vind ik. Maarja, mijn hoofdpijn is still there, ik hoop dat die binnenkort overgaat. Het is gewoon irritant dat je hier geen enkele nacht goed kunt slapen. Vooral als je hard slaap nodig hebt. Omdat we met acht personen op een kamer liggen, is er altijd wel iemand die je wakker houdt. Vanavond maar weer proberen.

Dan nu de wekelijkse reactie-op-de-reacties-ronde.

Mara: ik zal proberen een foto te maken van Smerik. Hij is zometeen vast wel weer met zijn goddelijke lichaam op het strand te vinden, om mij te confronteren met het feit dat ik hem niet gebeld heb om op zijn supercoole party te komen.

Mam: ja ik ben al lekker Afrikaans hoor! Gevaarlijk, dat vuur in het bos? Maak dat de mensen hier wijs, ze steken letterlijk alles in de fik. Eergisteren stonden er nog drie stukken land in de fik, die zich 2 meter van het hek van ons kamp bevonden. Spannend.

Ananas: het volleybalveld is nog steeds niet klaar. Vraag mij niet waarom. Ik weet ook niets van een bal af dus het zal me niets verbazen als er nooit gevolleybald gaat worden. Maarre, die mannen kan ik wel aan hoor. Zoiets noem je toch ook geen man. En ik word beschermd door de mannen uit mijn kamp, die ook allemaal een hekel hebben aan ‘Ayrik', whahaha.

Nevelige Neusvreter: De beschrijving ‘goddelijke mannenheaven' komt niet eens in de buurt van waar ik me bevind. Het is nog prachtiger. Wacht maar tot je mijn kaart krijgt. Mijn huid heeft inmiddels de vuurtorenkleur overtroffen, maar die foto's heb ik nog niet gepubliceerd. Ik ben verder erg blij dat je onze vriendschapsband zo extreem serieus neemt. Vandaar dat ik ook iets voor je heb teruggedaan. Hiervoor wil ik je nogmaals verwijzen naar de kaart die hopelijk ooit nog op de bus gaat. Kun jij mij dan die spray sturen? Ik wilde hem meenemen, maar mijn tas was te zwaar op Schiphol dus toen heb ik hem er maar uitgehaald.

Ria: Bedankt, de kinderen zijn inderdaad erg schattig. Hoewel je daar misschien anders over denkt na de smerige verhalen die ik vandaag heb gepost. Maar als ik er eentje voor je mee moet nemen roep je maar, ze merken het hier waarschijnlijk toch niet.

Luus: Ik heb zeker geen spijt van deze actie. Het is erg tof om alles mee te maken, raar ook, en anders dan ik had verwacht. Het is echt een hele andere wereld, maar leuk om zeker nog een keer te bezoeken.

Sofuuuuuuu! Ik dacht meteen aan jou toen ik Erik ontmoette. Ik denk dat jij spontaan misselijk was geworden en over hem heen had gekotst als je hem hoorde praten. En terecht. En dat je vervolgens je feministische preek zou houden, waar hij waarschijnlijk geen woord van snapt. Hij weet namelijk niet dat een vrouw een persoon is, dus dan is de link met alles wat je zegt nogal moeilijk te leggen. Maar gelukkig hebben wij de enige echte Erik nog! En dat van die rok was een grapje, zeker? Ik mis jullie ook heel erg, maar ik kijk uit naar het moment dat ik iedereen weer zie. Het is fijn om er in zo'n ver land achter te komen dat mensen het boeiend vinden wat ik meemaak. Journalistiek heb ik overwogen, maar een studie heb ik daar toch zeker niet voor nodig hè?

Tongue out

Reacties

Reacties

Milou

Allememaggies. Dat zijn allemaal nogal indrukwekkende verhalen.

Vraag 1: Met wat voor debielen leef jij in Godes Naam daar in dat kamp. Volgende keer MOET ik mee om een soap over die gasten te beginnen.

Vraag 2: Denk je niet terug te komen met één of andere cultuurshock?

Mededeling: Ik mag niets verkeerds meer zeggen over Syl, want ik sta bij dr in het krijt. Dus een soap zit er voorlopig niet meer in.

Wel een gedichtenbundel met odes aan De Syl.

Anyhoe, ik vond het weer zeer bijzonder om te lezen! Ik kijk nu al uit naar volgend weekend. Ik hoop wel voor jou dat je iets minder pech hebt dan, al zit uitdrogen er voor jou waarschijnlijk niet in... :) Doe voorzichtig he!

Diny

Wat zijn dat voor lui die bij jou in het kamp zijn? Je zou verwachten dat ze sociaal zijn al ze vrijwilligerswerk willen doen. Erg vervelend dat je niet goed kan slapen, nu begrijp ik waarom je hoofdpijn heb. Zijn er geen kamp regels of zo?

Ik hoop dat je je binnenkort beter gaat voelen.

Dikke knuffel, mama

Linda

echt... ik zou daar dus helemaal knettergek van worden!! Zeker als je je al niet zo lekker fris voelt! Ander hutje in de aanbieding??? Zonder kotsende en zuipende hutgenoten???
Echt heel jammer van die haaien... je bent wel naar de haaien gegaan, en ook bijzonder spectaculair, maar niet zoals je verwachtte....pfffffff
We thinken aan you!!!
BAAI x nicht enzo

Cedric

Ah sar!

Ik lees snel, maar je hebt wel vaak te kampen met hoofdpijn, ziektes, zonnesteken enzo he? Echt kut.
Goed blijven drinken! verstandig ben je wel !

Voordat je op zown boot gaat moet je motionsickness pillen nemen, dat werkt wel. Als ze die daar hebben dan. Veel plezier verder he! xx ced

anneke

oma vond het erg leuk om al je verhalen te lezen (bijna allemaal, want het ziekenhuisverhaal heeft ze nog niet).
Wat een a-sociaal zooitje mensen zit er bij jou in het kamp. Allemaal gefrusteerd of zo dat er zoveel gedronken moet worden en ze zelfs de lokale bevolking tot last zijn? Ik hoop, dat je zonnesteek je snel in de steek laat! Wat een ervaring zo'n ziekenhuis. We leven allemaal met je mee hoor. Nog een week en het aftellen kan beginnen.(voor je thuiskomst)
Dikke kus, Anneke

Ria

Wat een pech heb jij met al die hoofdpijnen en kotsende mensen om je heen. Dan op de boot ook nog zeeziek worden en weinig tot niets geen haaien en dolfijnen en orka"s zien. Vind je het nog steeds wel leuk? Of tel je de dagen al af? Probeer er wel van te genieten want waarschijnlijk kom je er niet zo snel terug in Afrika.
We denken en leven met je mee.
Dikke knuf van Ria

Sophie

Ik zit me zeer te ergeren achter mijn computer, weet precies hoe je je voelt met zo'n dronken debiel om je heen. Het lijkt wel alsof deze reis je mijn radicale haat voor een aantal zaken (zoals alcohol en players) wil duidelijk maken. Maar natuurlijk was je al wijs genoeg om hier boven te staan :) Hoop dat het je avontuur niet verpest!! Snel meer foto's van apen en bananen please!
Check trouwens even deborgers.nl voor een interessante uitspraak inzake apen.
Heel veel kussen ook van Lukas en Marjolein

leintje

Hey meis,

Ik ben er net maar eens voor gaan zitten en heb al je verhalen in één ruk uitgelezen. Wat super, geweldig, fantastisch en ontzettend jaloersmakend zijn je verhalen zeg! Alleen die nekspinnen, bah! Hopelijk knap je helemaal op voor je aan je safari en zo begint. Geniet van elke minuut, mis NL niet teveel want voor je het weet ben je weer in het koude kikkerland.

xxx leintje

Benoit

Wat een verhalen! Dit is vast niet hoe je dat kamp had voorgesteld. Het klinkt meer als een feestkamp, met mensen die zich helemaal naar de klote zuipen, dan een kamp om de mensen daar te helpen. Toch hoop ik dat je voldoening hebt bij het werk dat je daar doet. En ik hoop ook zeker dat je nog een leuke tijd daar zult hebben, als je er eenmaal weer helemaal bovenop bent.

Het beste!

Dikke knuffel! JeBrOeRtJe ;)

Nobele Niki

Sarreknar!!

Wat een week zeg! Waarschijnlijk heb je nog nooit zoveel kots bij elkaar gezien als daar in je hut. Hopelijk is dat nu een beetje over en drijf je nog niet de deur uit ielllll. Misschien dat mijn candy-spray ook hier nog zijn nut kan hebben. Ik zal even bij de gevonden voorwerpen op Schiphol langsgaan om te checken of ie daar nog ligt.

Hopelijk ben je ondertussen ook genezen van al die rare kwaaltjes. Nog even een hart onder je riem: 'Ziekte komt te fiets en gaat te olifant weg'. Dat je het ff weet... En van dehydratatie krijg je een hele oude rimpelhuid dus asjeblieft doe er wat aan voordat het te laat is.

Hoe is het verder met je mannelijke aanbidders? Is Smerik nog in de picture? Die ene die je voor mij hebt geselecteerd is ook wel echt een toppertje zeg! Maar hoe meer hoe beter dus hou vooral je ogen open.

Ik look forward to horen from dich,

Hookah


PS: Suus heeft een zeer sexy aankoop gedaan gisteren maar ik kan me er verder niet over uit laten.

anneke

Hoi Sandrine,
Al een beetje beter? Gisteren ontvingen wij je creatieve envelop met inhoud!!! Wat een verrassing! Laura heeft het armbandje meteen omgedaan, Melvin heeft hem nog niet gezien, omdat hij bij Maxime is.
Ben benieuwd naar je verhalen van komend weekend.
Dikke kus, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!