Sar's Kenia Experience

Rapapapapapapapaaaapaaaapaaaa.

Sally maakte me om 8 uur wakker (te laat) met de vraag of ik ging werken. Het antwoord was niet moeilijk te bedenken: mijn hoofd bonste nog steeds. Ik heb ontbeten en ben meteen daarna weer naar bed gegaan. (Nadat Sally 5 liter water naast mijn bed had gezet, lol.)

Slapen lukte niet echt meer, maar na nog een paracetamolletje voelde ik me al beter. Tussen de middag stapte ik maar eens uit bed en kreeg ik spaghetti, samen met Rebecca. Zij is ook in het kamp gebleven, want hij voeten zijn naar de Filistijnen van het bergbeklimmen. We hebben trouwens een waterprobleem. Er is bijna niets meer, en dat probleem heeft heel Kenia, dus dat wordt nog spannend.

De rest van de middag ben ik bezig geweest met kaarten en enveloppen. Mijn enveloppen waren namelijk te klein, dus er moest geknipt en geplakt worden. Na het eten heb ik nog wat kleding gewassen en ben ik weer vroeg gaan slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!