Sar's Kenia Experience

Gatver! Bah! Iel! Haal het weg!

Ooooh my God! Wat heb ik een kwal ontmoet vandaag zeg! Zijn naam is Erik en hij beweert Nederlander te zijn. Ik zal even bij het begin beginnen.

Undecided

Ik lag lekker op mijn dooie gemakkie met mijn in olie gedrenkte lijf te zonnen op het strand. Opeens hoor ik naast me: 'Ik hoorde dat hier een Nederlander is?' Ik keek op en zei dat ik dat inderdaad was. Leuk, dacht ik, een andere Nederlander! Die was ik nog niet tegengekomen! Nou, ik wens dat ik hem ook niet tegen was gekomen. Hij ging in het zand naast me zitten en begon meteen lekker over zichzelf te vertellen. Hij woont in Amsterdam en ook half hier in Kenia. Deze informatie werd begeleidt door verschillende opmerkingen over hoe mooi de vrouwen op dit strand zijn en hoe romantisch het is om ze te leren kennen. Hmmmz, dacht ik al. Vervolgens stak hij lekker van wal over dat hij het wel leuk vond om een beetje met meisjes te rotzooien als hij hier woonde. Later bleek hij ook een vriendin in Nederland te hebben. Ik kon mijn oren niet geloven! Ik vroeg natuurlijk of die dat allemaal wel goed vindt, en hij zegt dat hij denkt van niet. (Nee, goh, dat denk ik ook.

Sealed
)

Hij vertelde verder nog dat hij aan kitesurfen doet en dat hij het hier echt heerlijk vind. Al die meisjes! Geweldig! En dat hij het ook niet kon helpen, want hij had een mooi lichaam en de omgeving is er perfect voor, blablablaaaaaaaaaaaaa. *kots*

Je snapt dat ik hem na al dat geblaat al spuugzat was en hij had nog niets over mij gevraagd. (Had hij dat wel gedaan, had ik meteen even gemeld dat ik een vriendin heb en dan was hij misschien wel heel hard weggerend.) Hij vroeg natuurlijk wel iets anders: mijn telefoonnummer. Ik zei dat ik mijn nummer niet wist en mijn telefoon ook niet bij me had. (Not.) Toen was meneer zo aardig om dan zijn nummer te geven. Zodat ik hem vandaag nog kan bellen en hij me voor feestjes kan uitnodigen. Iellllllllllllllll! Ga ik dus niet doen. Maar wat nog het ergste is, is dat hij met een ander meisje uit mijn kamp (Mary) al eerder heeft zitten flirten. En zij vind hem nog leuk ook. En hij is een bad guy! Echt. En ik heb het tegen Mary gezegd, maar dat is zo'n onzeker type die nu eindelijk eens aandacht krijgt. Zij vind hem wel leuk enzo. Ik vind het zo zielig. Gatverdamme.

Oké, dat moest ik even kwijt. Later werd ik ook nog versierd door een beachboy. Hij zei eerst dat hij me mooi vond, en vervolgens ging hij aan Sally vragen of hij even ‘with your friend' mocht ‘praten'. Sally vroeg natuurlijk waarom, en toen zei hij: ' I want her!' Toen moest ik van hem meekomen omdat hij iets wilde ' vragen'. Sure, hahahahah!

Tongue out
Ik lachte hem maar een beetje uit enzo, dat is de beste aanpak bij die beachboys. Maar goed, die doen in principe toch niets, (behalve met kettinkjes voor je neus zwaaien), dus geen reden om bang te zijn.

Nouja, dat is dus mijn dag op het strand vandaag. Zoals jullie hopelijk kunnen zien heb ik foto's geplaatst dus ik hoop dat ik jullie daar zeer gelukkig mee maak. Gisteren heb ik trouwens een hele lekkere BBQ gehad bij een soort hostel in het bos. We kregen 4 gangen en het was heel gezellig rond een kampvuur!

Reacties

Reacties

Mara

WAAAAAAUW SAR =O
Die foto's zijn echt te gek! =O
(Kun je ook foto's maken van je fuuspeuk? Lijkt me wel lachen :HH)

Diny

Gaaf die foto's, zo hebben we een indruk hoe je daar leeft. een totaal andere wereld. Schattig dat kleine aapje en die kinderen. Vinden het zeker wel leuk om op de foto te komen.
Zo te zien vermaak jij je best, leuke foto met die rok en emmer water, je wordt al een echte Afrikaanse vrouw
Wel gevaarlijk dat koken in het bos met die droogte.

Inderdaad een kwal die Nederlandse jongen, gelukkig weet jij hem goed van je af te slaan.

Veel plezier komende week, ik ben erg benieuwd naar je volgende verhalen en misschien wel weer foto's.

Dikke knuffel, mama

Bas

Coole foto's! :)

anneke

wat een foto"s! Zo krijgen we een goede indruk van jouw woon/werkomgeving. Wat een schattige koppies hebben die kinderen!
Jij kan de mannen wel aan daar hè? Wat een zielige jongen, om al die verhalen aan jou te vertellen en je vervolgens uit te nodigen voor een feestje........de engerd! (Erik engerd...)
Geniet nog even van je vrije dag, want morgen moet je er weer tegenaan. Als het volleybalveld klaar is, hebben jullie dan wel een volleybal om mee te spelen?
Misschien moet je die ook nog maken?

Dikke zoen, Pineapple!

Benoit

Hahaha gekke beachboys xD

leuk om nu wat foto's te kunnen zien!

Nevelige Niki

Ghehehe Sar, geweldig wat je allemaal meemaakt! Je bent wel echt in goddelijke-mannen-heaven beland geloof ik hè whaha. Dat vuurtoren-haar van je is natuurlijk ook niet te weerstaan. Voor zover ik op de foto's kan zien heeft je huid gelukkig nog geen al te erge vuurtorenkleuren aangenomen. Je ziet er met een rok trouwens minder raar uit dan ik had gedacht, maar alsnog behoorlijk raar;)

Verder kan je idd geheel vertrouwen op onze superhechte soms telepathische en altijd charismatisch en thermostatische vriendschapsband. Je beloved Suus zal niets overkomen. Uiteraard mis ik je wel heel erg, maar ik zeg altijd zo: beter een verre vriend dan een goeie buur en beter één vriend in kenya dan tien op de gazastrook.

Dan rest mij alleen nog je weer heel veel plezier te wensen bij je activiteiten van komende week. En dat je de kwallenplaag maar mag overwinnen!

Lebberrrrr!


PS: mocht je toch die Erik willen versieren dan raad ik je aan mijn AMASING AARDBEIEN CANDY-SPRAY te gebruiken. Succes gegarandeerd! Ik neem aan dat die wel in je koffer zit..

Ria

Wat een mooie fotoreportage heb jij al gemaakt.
Schattig die kleine kinderen, je zal er zo een willen verzorgen. Je maakt wel erg veel mee wat de jongens betreft. Maar jij bijt wel van je af.
Het is iedere keer weer leuk om jouw verhalen te lezen. Blijf daar maar mee doorgaan dan beleven we het een klein beetje met je mee.

lucia

hey sannie!!!
Heerlijk om al je verhalen elke keer te lezen! Ik zie alles helemaal voor me en herken zo jouw stijl van praten! Ook zie ik mijn eigen ervaring weer in Gambia helemaal terug. Ik denk wel dat je het naar je zin hebt en geen spijt hebt ban deze actie.De volgende keer (als je nog eens gaat ) ga ik absoluut mee; op zeker! Alleen een kortere periode graag.
Succes met de beachboys en met Erik......
Dikke kus van ons allen, ook van de meiden hoor!

Sophie

Sendrien!
Hahahah, ja je begrijpt mijn soms wat paranoide afkeer van jongens. Ze zijn nu eenmaal het zwakkere geslacht en hebben minder hersens tot hun beschikking. Vandaar de immer durende versierpogingen. (deze beschuldigingen gelden trouwens natuurlijk niet voor Lukas, want die is wel perfect haha!)
De foto's zijn echt prachtig! Vooral die ene van het beach (valt er nou een aap uit die boom?). Je rokje staat je goed, moet je vaker aan doen!
Ik mis je heel erg, hoop jij ons ook. Je verhalen zijn trouwens echt top, heheh. Misschien zou je eens een studie Journalistiek kunnen overwegen? HAHAHHA
Heel veel liefs en kussen,
Sophie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!