Sar's Kenia Experience

Ik ben gefrustreerd.

Nou nee, het veld is nog niet af. Het ziet er ook echt niet uit. De lijnen zijn scheef en het veld is hobbelig. Het is zo frustrerend. Het kost ons werkelijk bloed, heel veel zweet, en nog net geen tranen. En nog ziet het er niet uit. Er is gewoon te weinig geld. En de mensen hier kunnen niet omgaan met het geld wat er wel is. Zodra ze een beetje hebben, gebruiken ze het om een rotveld te maken en dan vinden ze het wel goed. Niemand denkt aan sparen en een goed werkplan. Dan ben je misschien een week langer bezig en wat duurder uit, maar gaat het veld 10 jaar mee, in plaats van één dag. Anyway, morgen maken we het veld af op onze vrije ochtend, want half werk leveren is nog irritanter.

De middag was vandaag weer relaxt. Ik heb weer geld gehaald, ik denk nu bijna genoeg voor de overige tijd. Wat echt heel cool is: ik heb me ingeschreven voor een dag zwemmen met walvishaaien! Echt supercool, die vissen zijn nog groter dan een dubbeldekkerbus ofzo. Hakuna Matata: ze zijn vegetarisch. (Er passen alleen wel 4 personen tegelijk in hun bek.) Dit feest gaat donderdag plaatsvinden.

Mijn souvenir- en colacollectie uitbreiden was de rest van mijn middagactiviteiten. En nee, ik vertel niet wat ik heb gekocht.

Lala Salama! (Slaap lekker.)

P.S. Ohja, ik moet nu ook Thomas, de chefkok van het kamp, Nederlands leren. Sam en Thomas nemen zelfs schriften mee om zinnen in op te schrijven. Briljant.

P.S.2. Eén van mijn zaklampen is al gesneuveld. Maar gelukkig heb ik er nog twee. (Mag ik een applaus voor deze voorziene gebeurtenis?)

Mijn bikini-top-sluiting is ook naar de haaien. Maar ik heb hem nu met een soort rubber aan elkaar gebonden voor als ik zelf naar de haaien ga. Daar ga ik natuurlijk niet in mijn blote jeweetwels tussen zwemmen.

Reacties

Reacties

Suus

Haha, 'mijn blote jeweetwels' :HH! Ik heb die beesten eens gegoogeld, maar ze zien er echt uit als een mega stofzuiger :o! Wel echt supertof, hopelijk zijn er ook mensen bij die een onderwatercamera hebben, want dit is echt zo'n unieke ervaring. Geniet ervan!

Kus

P.S. Ga liever niet naar de haaien ;)

anneke

Spannend!!!!
Beter je bikinitop naar de haaien, dan jijzelf!

Sandrine

Ik kan misschien een onderwatercamera kopen. Volgens mij verkopen ze hier van die Kodak wegwerpcamera's voor onder water, voor 1000 shilling. Is dat duur? Iets van 10 euro ofzo. Maarja, het is het denk wel waard op zich. Daar ga ik nog over denken.

En Anneke, ik ga zelf sowieso naar de haaien!

Diny

Best spannend dat zwemmen met walvishaaien. Ik hoop dat ze echt vegetarisch zijn. Veel plezier!

Ria

Niks voor mij om tussen de haaien in het water te liggen.
Spannend,hoor.

Kai

Als zo'n beest echt zo groot si kan je bter ook niet in de buurt groen zwemmen. Straks word je opgegeten als een bladluis in de sla:O

mniek

Echt zo gaaf dat je tussen die haaibeesten gaat zwemmen! Ben nu al echt benieuwd naar de foto's!
En nogmaals, beter een zaklamp teveel dan te weinig toch? ;) Echt übergrappig dat je ze toch nog allemaal nodig blijkt te hebben :)
Veel plezier met het zwemmen en k kijk al uit naar je volgende verhaal!

xx

Mie-Shell

....zij die zwemster tegen de vis: 'Haai, haai!'........
(grapje uit mijn kleutertijd periode)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!