Sar's Kenia Experience

Luier.

Wow, vannacht was de electriciteit uitgevallen, waarschijnlijk door het onweer. Het was echt pikkedonker en ik moest natuurlijk weer naar de plee. Vet eng!

Surprised
(Oké, niet echt, maar jullie weten niet dat ik onderweg ben aangevallen door weerwolven, renspinnen en mango-smijtende apen.)

Dit was tevens de spannendste gebeurtenis van vandaag. Over de rest kan ik kort zijn: Julia uitgezwaaid, boek gelezen, spaghetti gegeten, boek uitgelezen en aan The Kite Runner begonnen, avondeten, dagboek, slapen.

Reacties

Reacties

anneke

Mooi boek The Kite Runner. Het tweede boek van hem "Duizend schitterende zonnen"vond ik nóg mooier.
Je had toch allemaal zaklampen mee? Handig voor zo'n donkere nacht, of zijn de batterijen leeg?
Dikke knuf!

Sandrine

Ja, het is zeker een mooi boek. Die andere met die zonnen had ik bijna nog gekocht op Schiphol! Ga ik zeker lezen als ik terug ben.
Maar ik ben zeer blij met de zaklampen die ik heb meegebracht. Ze blijken nodig te zijn! :P

Diny

Gelukkig veel tijd om je dagboek bij te houden, zodat wij mee kunnen genieten van al jouw belevenissen. Ik hoor oma al zeggen niets voor mij met dat onweer in de nacht en dan naar de wc.

Ria

Nou , jij heb wel erg hard moeten werken vandaag. Ha , ha.

mniek

Komen die stapels zaklampen toch nog van pas ;)

Syl

Wat een drukke dag had jij! :|
Wel lekker natuurlijk een dagje niet zagen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!