Sar's Kenia Experience

Burn, baby, burn!

Gisterenavond zijn we dus naar die ‘rave’ geweest. Niks geen hardcore; Rihanna all over the place! Storend dus. Ik was natuurlijk de enige die niet dronk en moest me daar de hele avond over verantwoorden. Geen spijt, want vanochtend lag iedereen voor pampus. Vervolgens zijn ze de hele dag bezig geweest om zichzelf weer vol te gieten met water. De meesten weten niet eens meer wat ze allemaal hebben gedaan. Ik wel. Wat zij allemaal hebben gedaan. Kleine greep uit de gebeurtenissen: kameel rijden (en zich daar blauw aan betalen), met kleren aan de zee in rennen, naakt bier bestellen. Roddels veroorzaken door met mensen uit het kamp te zoenen. Erg lachwekkend dus!

Ik ging met 5 meiden rond half 2 terug naar het kamp. We hadden een taxi gebeld maar die kwam nogal laat. Tijdens het wachten warden we lasting gevallen door andere taxichauffeurs die ons een lift wilden geven. ‘I give you good price!’ Het was echt grappig, want één van de meiden verzon de gekste smoezen om van hen af te komen. Op een gegeven moment was ons verhaal dat we al een taxi hadden en dat we naar het vliegveld gebracht zouden worden omdat we vannacht nog naar China zouden vliegen. Niet grappig als je het zo leest, maar toen wel voor ons.

Tongue out

Vanochtend heeft iedereen heel laat ontbeten en meteen daarna geluncht. Daarna gingen we op weg naar het strand. Spannend hoor, ik ging vandaag voor de eerste keer ‘zonnen’. Nou, daar heb ik dikke spijt van aangezien ik nu mijn kont en mijn knieholtes heb verbrand. En dat is niet zo leuk. Ik denk dat ik maar een maximum zontijd van 5 minuten moet aanhouden. Of een cursus zonnen moet volgen, want die supersweetsixteens kunnen het wel en zijn poepiepoepiepoepiebruin.

Sealed

Eind van de middag gingen we naar een ander strand om te BBQ-en. Dat was een hele mooie plek, want hier komt de rivier uit op de zee. Het eten was ook heel lekker: salade, worstje, kippenpoot. Toen de zon onderging heb ik nog lekker wat foto’s gemaakt. Ik denk dat ze best wel vet mooi zijn geworden.

Reacties

Reacties

Suus

Je mag dan wel kampeer ervaring hebben, maar op die zonervaring moet je nog maar hard oefenen ;)! Die meiden hebben natuurlijk niet zo'n adellijk wit huidje als dat jij hebt, dus die worden sneller poepiebruin. Maar je mag ook niet te bruin worden, anders lijkt ik straks zo wit naast je ;)

Kus

Suus

Ja dat was ik nog vergeten te vragen:
Zij er al allemaal van die stelletjes ontstaan? Want je weet hoe dat gaat met kampen ;)

Sandrine

Nee, alleen tijdens dronkenschap! :P
Sommige mensen hebben thuis iemand, anderen niet. Je merkt wel dat degenen die thuis niemand hebben, minder zin hebben om naar huis te gaan. Die denken er zelfs over extra tijd bij te boeken of nog verder te reizen door Afrika. Maar wees niet bang, ik kom gewoon terug in april!

En mijn doel is om mijn bruinheidsrecord te verbreken. Hoe witter jij lijkt, hoe beter ik geslaagd ben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!