Sar's Kenia Experience

Zondag stranddag.

Die fles water van gisterenavond kostte me helaas wel een nachtelijk toiletbezoekje, maar ik denk dat het de moeite waard is. Iedereen ligt hier namelijk voor pampus omdat sommige mensen zich ondanks de uitdrogingskans toch blijven klemzuipen. Ik heb maar besloten dat er weinig tot geen alcohol in mijn lichaam word gegoten want ik voel me nu al de hele dag duizelig door de hitte enzo. Vanochtend konden we uitslapen en de zondagplanning is eigenlijk simpel: strand. Ik zit nu dus ook in een internetcafé bij het strand waar ik dus op zich elke week wel een lading verhalen kan storten zoals ik nu doe. (Jullie vroegen je vast al af waarom er ineens zoveel verhalen bij waren gekomen.) Ik heb me helemaal ingesmeerd met die supersonische zonnebrandcrème, maar ik heb nog niet uitgebreid op het strand gelegen. Ik kijk wel uit zeg, als ik zie hoe snel de anderen nog rood worden na uitgebreid smeren. Morgen gaat mijn projectweek beginnen. Ik geloof dat mijn eerste project Primate Research is, wat volgens mijn bronnen iets met apen in de omgeving strand is. De week daarna zal ik rond het hoofdkamp werken aan kleine projecten, zoals water heen en weer slepen. Ik hou jullie op de hoogte! Jullie vragen je vast af of ik iedereen al erg mis, dus bij deze: ik mis iedereen op zich best wel erg enzo, maar ik probeer er niet teveel aan te denken want dan gaat het waarschijnlijk niet zo goed.
Undecided

Reacties

Reacties

Diny

Fijn dat je ons zo'n uitgebreid verslag geeft van je eerste reisverhalen. Een leuke schrijfstijl trouwens, precies die bij jou past. Terwijl ik dit schrijf krijg ik je sms-je binnen. Ik ben blij dat het goed gaat en denk inderdaad maar niet teveel aan ons dan maak je het voor jezelf te moeilijk. Ik probeer ook steeds mijn gedachten te verplaatsen en niet continu aan jou te denken, maar dat lukt natuurlijk niet altijd. Vanmorgen zat ik nog op "jouw"spinningfiets. Geniet vooral van dit avontuur en zorg goed voor jezelf. tot horens!

mama

Mara

Jambo dude!

Ik wilde inderdaad eerst even melden dat ik echt even diep teleurgesteld in je was omdat ik al die verhalen van de afgelopen dagen gewoon gemist had. Ik dacht even dat je supertoffe hyves-mailing-list me in de steek gelaten had ofzo (jajaja, ik ben een echte hyver!). Maar euhm, het is dus zondag verhalendag neem ik aan? Nee, dan is het goed hoor. Ik vergeef het je wel enzo.

Nog even wat vragen:
A: Is die ketting die je om had bij de douanepoortjes schildklier? Zo ja, doe 'm de groeten!
B: Komen er nog foto's binnenkort?!
C: Hebben kippen lippen?

Oh, en ik heb nu al zin in je volgende furhaal!

Later! :W

Linda

VET!!!

Geniet!

de NICHT

Syl

Net wakker en dan 4 verhalen van Sendrien! (Het klinkt leuker wanneer je je de Sendrienmove drbij voorstelt, ECHT!)

Ik hoorde vrijdag al van Suus dat t allemaal zeer indrukwekkend was. Pff ik vind t knap van je hoor dat je t aandurft!

KUS!

Ps; Neem je een aap voor me mee? Ik hou dr wel van om 's nachts al krijsend met een aap te vechten!

Bas (soesje)

Hi Sandrine nigga whoop di whoop. Wat een leuke verhalen schrijf je.!! Veel succes en vooral plezier, ik wacht namens de keuken op je volgende verhaal. En ik zag het idd hier boven ook al staan, maar waar blijven de foto's? !!!

mniek

Eeey sarrr!

Wat tof dat je zoveel verhalen schrijft! Ben net terug uit parijs (wat trouwens echt übervet is, nog thnx voor het lenen van het 'wat-zou-ik-graag-willen-zien-en-mag-ik-echt-niet-missen-als-ik-zomaar-ineens-out-of-the-blue-een-weekendje-naar-parijs-ga-boekje!) en zit sindsdien aan m'n computer geplakt al je verhalen te lezen:) Klinkt echt super vet! Vooral die compagnon-niggah;) Zit nu al met spanning op het vervolg te wachten!

Lebberrr
Mniek

Bux

Ik ben ook wel benieuwd naar die mooie kiekjes!

Veel plezier nog!

Ria en Henk

Lieve San,

Wat een mooie verhalen heb je geschreven. Met plezier hebben wij ze allemaal gelezen.
Geniet van het leven daar want voor je het weet zijn die 2 maanden om.

Lieve groeten van
"tante" Ria en "oom"Henk

anneke

Gelukkig zit je nu op de plaats van bestemming.
Tip om maag/darmproblemen te voorkomen: drink echte coca cola!!!!!! Het is echt waar hoor! Ben benieuwd naar je foto's..... Wij genieten zo een beetje met je mee.
Dikke zoen!

Anneke

Kai

Hee Sandrien!

Wat moet het onwerkelijk zijn om daarin eens te zitten. Zijn de mensen (behalve dat ze te veel drinken) wel een beetje leuk! Ben erg benieuwd hoe het je bevalt als je daadwerkelijk aan de slag bent.

Keep us up-to-date

kus,

KAI

Mie-shell

Heb afgelopen zondag op de 'pre-verjaardag' van oma al kort e.e.a. gehoord van je mams, maar elke verhaal blijft naar meer smaken!
Kan niet wachten tot het zondag is en er (mogelijk) weer een update op je blog verschijnt. :-)

Laura

Hee Sar!
Wat leuk om al die verhalen te lezen zeg:D Ik mis alleen wel de foto's net als meerdere mensen!..
Veel plezier nog daar!

XxX

Nikietje

Hey sardientje!

Het weekend breekt weer aan dus het is wachten op je volgende spannende verhaal.. Als je nou toch aan het schrijven bent zou je dan ook wat kunnen vermelden over je groep. Wat voor types zitten daar in, hoe oud, en leuk ja of nee. Ben benieuwd! Ik heb momenteel trouwens één of andere boskoopse malaria dus zo zie je maar weer, het kan overal gebeuren!

L#bb#r!

Sandrine

Oke, iedereen: ik vind het echt super om al die reacties te lezen!

Sophie en Syl: Nee, ik neem geen apen mee, hooguit van hout! (Vliegtuigproblemen.)

Mara: A. Ja! En hij heeft nu een geluksklaver aan zijn zijde dus ik denk dat het daaraan ligt!

B. (Ook voor de rest) ER KOMEN WAARSCHIJNLIJK GEEN FOTO'S TIJDENS MIJN REIS! Het is echt bijna onmogelijk door de slome verbinding en ik ben al vrij veel tijd aan de verhalen kwijt. Die wil ik er wel graag in houden dus verhalen komen op de eerste plaats! Thuis zijn jullie allemaal uitgenodigd voor fotobekijkdagen!

C. NATUURLIJK! (Er heeft gisteren trouwens een kip in het kamp gediarreet. Echt goor.)

Anneke: Cola is inmiddels in mijn bezit!

Hoer: Zijn allemaal erg aardig, zit een verwaand kreng, twee super sweet sixteens, en voor de rest hele aardige mensen bij.

Suus

Je moet dan wel ff stiekem foto's maken van die mensen, vooral de sweet sixteeners!
En het is idd voor Engelsen zeer normaal om je helemaal klem te zuipen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!