Sar's Kenia Experience

Introducing: reislog!

Hello friends & familiez! Welkom op mijn reisverhalensite!

Cool

Hier zal ik de komende maandenproberen zoveel mogelijkverhalen en foto's te plaatsen over mijn belevenissen in Kenia. In mijn profiel kun je lezen wat ik nou eigenlijk precies ga doen (voor zover ik dat zelf al weet) en op de kaart kun je mijn locatie zien. (Wel geinig, maar niet erg gedetailleerd ben ik bang.)

Wil je automatisch een mailtje ontvangen als ik een nieuw verhaal heb geplaatst? Meld je dan aan voor de mailinglijst in de rechterkolom. Je kunt ook zelf berichten achterlaten op de site door te reageren op verhalen en/of foto's. Als je liever een persoonlijk bericht stuurt kun je mij mailen op mijn normale algemeen bekende Telfort-adres en anders op sarrr@live.nl. (En stiekem heb ik ook Hyves...

Sealed
)

Ik beloof niets overhet aantalverhalen en foto's, want ik weet niet hoe vaak ik beschik over een computer met internet en of de Keniaanse apparatuur mijn foto's wil verwerken.

Met fruundelijke groet, Sandrine

P.S. Zien jullie die vet professionele links in de tekst? Cool hè? Heb ik heus wel zelf gemaakt.

Wink

Reacties

Reacties

Linda

WOW wat ben je toch een knappe nicht!!!

hahaha NICHT

Cedric

Is het HEUS?

Goedzo! we'll keep in touch!

Syl

Ik ben heel trots dat je zelf vet professionele links kan maken!
En ik ben ook heel trots dat je gaat!
Ik ga je volgen & missen @ de rotonde!


Kus

Ria

Schitterend , ik heb daar geen kaas van gegeten , hoor.

anneke

Hoi Sandrine,
Ben benieuwd naar je verhalen. Een hele goede reis, pas goed op jezelf en geniet (voor zover dat kan) van alle nieuwe ervaringen die je gaat opdoen.
Ik ga je zeker volgen hoor!!!!!
Dikke zoen, Anneke (en ook een vette van Baldi, Melvin en Laura)

Cecile

Sandrine, veel succes morgen met de vlucht.
doe voorzichtig en geniet van alles wat je gaat beleven.
we zullen je volgen net als je broer
dikke knuffel van Cecile Jelle en Femke

Mie-shell

Hey nichtje! Super fijne reis toegewenst!
Ik weet dat ik niet zo goed ben in het volgen van blogs en aanverwante artikelen, daarom maar meteen op jouw mailinglist ingeschreven, wordt alles met regelmaat in herinnering gebracht :-)
Ben benieuwd wat voor leuke gadgets je nog meer op je pagina gaat plaatsen behalve vette links! ;-)
Dikke knuffel van je ouwe neef.

Manon

heeee!!!!

heeel veeeel succes in kenia!!!!!! en een goede vlucht morgen! en ik zie je snel weer bij de rotonde als je terug bent!!!

liefsManon!

Milou

Misschien moet je die mensen daar ook leren hoe je dat doet...

met die links bedoel ik...

;)

Geniet er maar goed van, want ik ben f*kking jaloers. Tot snel bij el Rotonde, (is ten slotte ook een heel andere cultuur...)

xx
Milou

Bas

Heej sarrie!
Goeie vlucht gehad hopelijk :)
Vast al weer vanalles meegemaakt ondertussen, ben benieuwd naar je verhalen!
Ik vind het echt cool dat je dit doet :D

groetjes Bas!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!